On dj, 2004-01-15 at 02:20, wallas wrote:
> Hola a tots,
>
> sóc dels que els hi agrada (o necessiten) fer les coses "viualment" així
> que he buscat editors web wysiwyg i he trobat res opcions (bueno, a la
> pràctica 2): GINF, AMAYA i WebSphere (de IBM, de pago). quin em recomaneu?
> quin és elmés complet? comparacions entre uns i altres...

Recentment he llegit a una revista (Linux Free Magazine,
http://www.kernelproduktion.com) que Michael Robertson informa del
proper llençament d'un editor de pàgines web estil Frontpage o
Dreamweaver, però per GNU/Linux, lògicament.

La llicència és "open source". Pots trobar més informació a
http://www.nvu.com.

* Orestes Mas                                        *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *