A Dijous 18 Novembre 2004 21:52, Albert Cervera Areny va escriure:
> Hola Guillem,
>
>  Malgrat això, ja comentes que ho has provat amb Sid, però no em queda clar
> si has provat el KIconEdit de Sid o tota la distribució, perquè potser si
> utilitzes les llibreries de Sarge i aquestes estan compilades amb
> optimització, podrien ser l'arrel del problema.
he provat el KIconEdit de Sid (fent Pinning, em sembla que es diu en
geek :-)), encara que m'estic plantejant passar-me a Sid (o Ubuntu, nu sé,
provaré un temps cada una en un sistema apart).

>  De totes formes, no sé si t'interessa per alguna cosa en concret, si no és
> per enviar un error a bugs.kde.org, no crec que et serveixi de gaire cosa
> més...
bueno, la idea era aquesta, per allò de col·laborar en el que es pugui.

>  Algú pot confirmar si és cert això de l'optimització dels paquets?

gràcies per la resposta

guillemBarba

Respondre per correu electrònic a