El dijous 30/06/05, a les 20:47 (+0200), Robert Garrigós Castro va escriure:
> Seguint les vostres indicacions he pogut instal.lar un nou kernel (2.6)
> alternatiu al que tenia (2.2).

Felicitats :)  Pensa que el kernel 2.2 ja comença a ser una
mica antic a aquestes alçades, deu tenir més de 4 anys com a
mínim...

> Deixeu-me que us digui que n'estic força
> orgullós per què ha funcionat tot bé a la primera..... o gairebé tot:
> no em reconeix la eth0. He provat d'instal.lar un driver (amb modconf) per
> a ethernet que m'ha acceptat però tampoc la reconeix. El full de
> característiques de la màquina no especifica quina tarjeta ethernet hi
> ha instal.lada (toshiba satellite pro 4600) i no sé quin driver hauria
> d'anar.
>
> He tornat a arrencar amb el kernel 2.2 i no veig que hi hagi cap mòdul
> instal.lat per què el kernel reconegui la xarxa, però la reconeix.

dmesg | grep eth

i mira el nom del driver, marca o model. Moltes funcions del
kernel es poden compilar com a mòdul o "integrades" en el
propi kernel, deu ser el segon cas.

Salutacions,

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.

Respondre per correu electrònic a