2005/7/20, rpb <[EMAIL PROTECTED]>:

> No aconsegueixo veure un nom de dispositiu amb el qual muntar-lo amb "mount".
> Algú sap com fer-ho?
> Ricard

Hola,
He comparat els teus dmesg amb els que em surten a mi, penso que lo
ideal per identificar el missatge que dona referent a la teva targeta
és que no arranquis l'ordinador amb el lector connectat, sino que el
connectis posteriorment i inmediatament facis un dmesg | tail. Així
podràs diferenciar lo que es refereix al lector de la resta de
dispositius usb que tens connectats a l'ordinador.
Això en el cas que estiguis treballant amb el hotplug, que no n'estic
segur pel teu missatge. Si estàs amb el hotplug, un cop connectat pots
fer
cdrecord -scanbus
sg_scan -i
sg_map
Aquestes informacions les vaig treure principalment de
http://bulma.net/body.phtml?nIdNoticia=1883.
El problema posterior és de permisos, però lo principal és que puguis
muntar el dispositiu.
Espero haver-te ajudat. Si no fas servir el hotplug és possible que
res de tot això no et serveixi.
Salut!!!
Marc
www.odayla.com