2005/7/21, Josep Molero i Puig <[EMAIL PROTECTED]>:
> Per si us pot ser d'utilitat !!!

Pues sí que ha sigut d'utilitat. Jo posava al nsswitch la paraula
winbind i amés, en el paràmetre del smb.conf tenia una direcció dns.
Això feia que com que tenia que resoldre el nom primer entrara en un
bucle i no funcionara.

> PER ACABAR !!!
> La meva instal·lació Debian està en el mateix disc dur (convenientment
> particionat) que la meva màquina de treball Win2K.
> Algú sap del cert si fent servir el Ghost (bootant des d'un CD) puc fer
> còpies de les particions Linux, per salvar el que ara tinc ?!
> M'agradaria aprofundir una mica més en el tema del SAMBA, però com que no hi
> entenca massa en instal·alcions i desinstal·lacions de paquets, em fa por
> fotre -ho tot a rodar.

No sé res del Ghost, però amb partimage <www.partimage.org> pots tenir
una cosa semblant i lliure.
Jo, de tota manera no use imatges a no ser que siga per clonar molts
equips. El que faig és guardar la configuració (/etc), l'estat de la
màquina (/var) i el llistat de paquets que tinc instal·lats (dpkg
--get-selections)
Després, instal·lació mínima, dpkg --set-selections, instal·lar i
restaurar la configuració i l'estat.

Ale...
Ximo

Respondre per correu electrònic a