Hola,

Jo fins ara ho feia amb l'instal·lador d'nVidia. Però fa poc volia provar
l'extensió composite de l'X.org i per que anés decentment ràpid ho vaig fer
amb els paquets Debian.

Vaig trobar aquesta petita meravella que ho automatitza molt:

apt-get install module-assistant (llegiu
el /usr/share/doc/modules-assistant/README.Debian, etc. per com funciona)

Es baixa tot lo necessari per compilar el mòdul del kernel i llavors només fa
falta el paquet nvidia-glx que incorpora en driver per les X.

Aquests paquest estaran a la secció contrib o non-free. Feu una mica
d'apt-cache search.

Recordeu que si voleu compilar quelcom relacionat amb les X (posem per cas el
KDE 3.5 beta1 ) a partir d'ara us farà falta el paquet nvidia-glx-dev.

Salut,

Pau

A Dimecres 28 Setembre 2005 11:19, Manel Martínez de Arcos va escriure:

Respondre per correu electrònic a