el Dijous 29 Setembre 2005 00:33, Pau Capdevila va escriure:
> A mi em va deixar de funcionar el driver radeon quan vaig fer el canvi.
> Més endavant em va deixar de funcionar el portàtil (espero que no tingui
> relació!). Per tant no vaig poder indagar gaire més després de passar a
> usar el driver VESA genèric...

Jo tinc una radeon 9200SE i em funciona perfectament amb el driver de X.org
(el driver es diu "ati")

Orestes: per a la sortida de video posterior no ho se configurar, però el
fitxer de configuració de les X.org es /etc/X11/xorg.conf (a la secció
"Screen" hi ha el tema de les resolucions) i a /usr/share/doc/xorg-common hi
tens la documentació

--
ID 0x834D5708
wget http://penedessensefils.net/clau_publica.asc