Hola,

aqui:
trovaras una llista per a usuaris d'ubuntu (en castella').
tambe pots consultar previament els missatges que s'estan
enviant durant aquest mes:
http://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-es/2005-October/date.html
i mirar si estan be pel teu nivell.
potser amb el google troves d'altres llistes en catala.

En quant a aprendre Linux en general, et recomano que
aprenguis a fer servir les comandes per a consola (les
pantalletes negres)que s'anomenen comandes de bash.
per crear i editar fitxers pots fer servir el vi (un
programet per editar fitxers).
i quan coneguis el vi podras fer scripts de bash (fitxerets
per executar el que tu preparis amb les comandes de bash una
darrera de l'altra, com un programa :)

apa,

8-)

> Bona tarda! Acabo de començar amb Ubuntu i abans de
> continuar llegint  la llista voldria fer-vos una pregunta:
> m'he equivocat de llista si el  que vull són
coneixements
> bàsics, ja no de Debian com a distribució,  sinó de
Linux
> en general?  Gràcies.

> ens deleità  amb les següents paraules:

dic
> interfície que el que fa és configurar  la

> eines per a la configuracio, pero  potser us
> que hi hagi  les

> dades,  nomes el
> coneguem  per al

> Reason, as told by Norton Juster in The  Phantom
> >

> --
> Jordi

Respondre per correu electrònic a