Hola a tots/es,
Degut a que una placa base d'un servidor se'm va
morir, he migrat tots els elements cap a un nou
ordinador. El disc dur ha pogut engegar sense
problemes la partició linux però m'he trobat amb dos
grans problemes.
>Aquest servidor es connecta a internet a través d'una
ethernet i a través d'una segona ethernet distribueix
la connexió. Havent instal·lat la targeta que connecta
a internet, el servidor funciona. Emperò, al posar la
segona em dóna un error "LI 00 99 ...". Aquesta segona
targeta té capacitats de Boot on LAN. Per què està
succeïnt això? La BIOS [W6330MS] té com a tipus de
dispositiu de disc dur [20GB] "Auto". He provat amb
LBA i també dóna el mateix error.
>L'altre problema és que el gdm no em detecta cap
sortida [!] ni raotlí [!] i, per tant no es pot
engegar. Havent configurat el ratolí, em mostra la
pantalla d'entrada però no respon ni el teclat ni el
ratolí, amb el que no puc fer res.
Agrairia qualsevol comentari.
Atentament,

Esteve Serra Clavera