A Divendres 10 Febrer 2006 19:36, Josep Lloret Bosch va escriure:
> Hola:
> He seguit molt atentament el fil iniciat per En Orestes, tot esperant
> quelcom que m'ajudés.
> Perque precisament jo he muntat la meva màquina amb XFS, pensant en editar
> video, però ja fa dies que ho provo i no puc de cap manera obtenir la
> senyal de video al ordinador.

Saps quin xipset té la teva tarja de vídeo? Quin tipus de format dóna: YUV,
MPEG-2, MPEG-4?...

> [...]
> programari com xawtv o kdetv podría captar l'imatge reproduïda pel video,
> però no veig res de res.
> He buscat al google i només trobo respostes per treure imatges del
> ordinador a una tv, però no al revés.
> No sé si estare equivocat, pero pensava que amb l'entrada de video de la
> tarja i un video reproductor podria veure la tv al pc, sintonitzant el
> video, es clar, i, de passada, poder reconvertir els videos a dvd.
> ¿Estic molt equivocat o es que no es pot fer el que vull?
> Agrairia qualsevol sugerència al respecte...

Diria que si la tarja està suportada, no hauries de tenir cap problema
especial. Has donat una ullada a

http://linuxtv.org/ ?

Mira't el menú de l'esquerra i tria l'apartat corresponent a la teva tarja
(per capturadores de TV analògica simple tria V4L). Allí hi ha una llista de
les targes suportades, amb enllaços útils.

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/