De quin servidor (mirror) agafes els paquets?

A vegades pot ser que el servidor estigui actualitzant el "mirror" i el
repositori contingui paquets vells i paquets nous, i que els nous
depenguin de versions noves d'altres paquets que encara no s'hagin baixat.

Prova de tornar a fer la instal·lació al cap d'unes hores.

Jo vaig instal·lar així una AMD64 (sid) i no vaig tenir cap problema.

Salut.

Orestes.

En/na Gerard Sanromà ha escrit: