Hola rpb:

Com vas fer l'upgrade??

Jo n'he provat vàries formes i recomano encaridament fer un

$ sudo update-manager -d

perquè així se solventen totes les dependències i el sistema queda completament net.

Salut!!

En/na rpb ha escrit:
Ja sé que la llista és Debian, però em consta que hi ha molta gent aquí
que també utilitza ubuntu (que no deixa de ser debian), així que
pregunto igualment.

Tinc un amd64 al que vaig instal·lar ubuntu breezy, després d'enviar la
debian amd64 que hi tenia a la merda a causa d'un upgrade a sid. Doncs
bé, ara he fet l'upgrade de breezy a dapper, i ha resultat un
mig-fiasco. El cas és que ve amb un nucli 2.6.15, que no arranca;
senzillament no troba /dev/sdb5, on tinc la partició root. He cercat
solucions, però encara hi ha poca cosa a la xarxa sobre això, doncs
dapper acaba de sortir. He trobat qui diu que és a causa d'un initrd
corrupte, jo n'he fet un de nou i ara si troba /dev/sdb5 però dóna tota
una llarga sèrie d'errors i t'acaba llançant a una shell igualment. De
moment, utilitzo la dapper amb un nucli 2.6.12 de breezy. El sistema més
o menys funciona, però per a moltes coses he d'instal·lar els drivers a
mà (emu10k1 per SB Audigy, bt8xx per la tarja de tele, etc) i
l'acceleració gràfica no va. Si algú s'ha trobat amb el mateix, agrairé
eternament un cop de mà. Currar, hi puc currar, però tota la part d'oci,
i potser més coses que encara no he vist doncs l'acabo d'instalar, se
n'ha anat a fregir espàrrecs.

rpb