En/na Benjamí Villoslada ha escrit:

- Què cal tenir en compte si es fa un programa genèric per tal que no et cerquin les pessigolles si algú després l'empra per a guardar dades personals.

o - Per programari especialment pensat per a tenir en compte la llei espanyola, que ho tingués com a «feature».

Si fos el segon, aleshores caldria tenir present tot el totxo de llei.

La idea és que m'han demanat fer un programeta senzill de gestió per a un amic i m'ha deixat caure que el programa volen que "ajudi" l'usuari a seguir la llei en aquest aspecte.

Volia el vostre ajut per veure si puc treballar com sempre, si necessito afegir alguna feature especial al programa per a complir aquesta tasca o puc posar excuses i deixar aquesta responsabilitat a l'usuari que tampoc no té molta idea de tot això...

Gràcies...