*De:* Marc [mailto:[EMAIL PROTECTED]
*Enviado el:* dijous, 25 / gener / 2007 16:40
*Para:* debian-user-catalan@lists.debian.org
*Asunto:* Re: Després del Login torno al Login

Hola!!
No sé si tindrà a veure amb el teu cas, però a mi em va estar passant això
a la meva Debian Etch a causa d'una actualització de seguretat. Els
problemes venien de xorg i se'm van arreglar tots sols en una actualització
posterior tot i que em vaig acollonir força.
Marc///

El 25/01/07, Josep Molero i Puig <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

> Hola a tothom.
>
> Potser no és el lloc indicat per fer una pregunta sobre Ubuntu 6.10,
> però
> suposo que donat que es basa en una distro de Debian, potser em podreu
> indicar.
>
> He intentat muntar una Ubuntu 6.10 , configuració OEM.
> Tot sembla acabar bé.
> El final de la instal·lació et diuen que podràs entrar amb l'usuari OEM
> que un cop configurat tot el que calgui, podràs executr una instrucció
> que :
>
> a) es carregarà l'usuari OEM
> [...]

Respondre per correu electrònic a