Hola,

Estic configurant el lirc i em sembla que faig alguna cosa
malament, a veure si algú amb més experiència em pot dir on
m'equivoco.

L'irexec i l'irxevent funcionen bé, el que no funciona és enviar
ordres directament a les aplicacions (que suporten lirc). Per
exemple:

begin
        prog = irxevent
        button = Right
        config = Key Ctrl-Alt-Right RootWindow
end

Això funciona, apretant el botó "Right" del mando a distància, el
"cub" del Compiz gira cap a la dreta.

begin
        prog = irexec
        button = Power
        config = gmplayer &
end

Això també funciona, apretant "Power" s'engega l'mplayer.

begin
        prog = mplayer
        button = Mute
        config = mute
end

En canvi aquest no fa res.

begin
        prog = audacious
        button = OK
        config = playpause
end

I aquest tampoc. Clar que ho podria fer emulant les tecles amb
l'irxevent, però primer m'agradaria saber perquè aquests dos
últims no funcionen.

Salut,

Ernest

Respondre per correu electrònic a