*De:* Andreu Bassols Alcón [mailto:[EMAIL PROTECTED]
*Enviado el:* divendres, 2 / febrer / 2007 09:51
*Para:* Usuaris de Debian
*Asunto:* Re: Linux en disc SATA

Bon dia!

Teòricament et té que funcionar. Quan vaig instal·lar Ubuntu al portàtil
nou (SATA), l'únic que vaig haver de fer (no he investigat el perquè...) és
passar com a paràmetre del nucli: *pci=nomsi*. Cas contrari, no detectava
el disc.

Llavors, només tindràs el CD-ROM com a HDA, i el disc dur com si fós SCSI:
sda1, sda2...

Fins ara

El 02/02/07, Josep Molero i Puig < [EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

--
Andreu Bassols i Alcón

--
Andreu Bassols i Alcón