Hola !!

En/na Lluís Gili ha escrit:
Hola a tothom,
ahir van migrar la versió 3 de l'iceweasel a la branca testing de Debian, quina bona notícia! però algú sap si hi ha manera de fer-hi funcionar el firebug? el tinc instalat i em surt als menús, però no fa res de res, no s'obre de cap manera..
A mi em va passar el mateix i al final de barallar-m'hi vaig acabar eliminant el directori ~/.mozilla i començant de zero.

De totes formes, penso que el procés seria més aviat:
-Mirar quina versió del firebug tens i si n'hi ha alguna de nova actualitzar.
-Si no funciona desinstal·lar el firebug i tornar-lo a instal·lar.
-Si no funciona eliminar el directori que t'he dit. Ara bé, sigues més llest que jo, i recorda abans fer-te una còpia de ~/.mozilla/firefox/nom_de_profile.default/bookmarks.html

Amb sort algú et donarà una solució més intel·ligent, la meva és una mica massa "windowsera", no?

Salut !!!
Marc ///