Hola, enceto un fil nou, doncs el meu dubte és més que res sobre el funcionament de network manager. El cas és que al meu portàtil (testing + fluxbox) no hi ha manera de que em funcioni. Constantment m'està demanant la clau, que religiosament li poso cada vegada, però res, que no es connecta. En canvi, amb la configuració manual de etc/network/interfaces, cap problema. Utilitzo adreces estàtiques i el servidor dhcp desactivat al router... pot ser per això que no funciona? Ho dic perque en cap moment em demana una IP... En el etc/network/interfaces, quan utilitzo networkmanager, poso el següent, que he trobat a internet:
# The loopback network interface auto lo iface lo inet loopback i res mes. Hauria de posar les ip estàtiques per eth1 (aixi anomena la meva targeta wifi)? Però llavors, si vaig a un altre lloc, pot no ser (de fet no és ) aquesta, quina solució hi ha? Ricard

