Suposo que la intenció de quedar-se amb Win98SE és legal, si no és el cas
potser seria millor plantejar-se una instal·lació de Win2K o WinXP, perquè a
banda de tenir controlador gràfic també disposareu de la integració directa
del ratolí, portapapers comú i carpetes compartides. Si bé els més entesos
podríem arribar a passar sense res d'això, crec que per a usuaris novells
(com dedueixo que serà el cas) pot resultar imprescindible.

En tot cas, si les llicències del Windows 98 venien "de lot" amb els
ordinadors antics, serà tant legal posar-hi 98 que 2000 o XP.

Sigui com sigui, demà buscaré el CD del portàtil antic, que em venia amb
Windows Mè (l'accent NO és una errata :-D) i intentaré fer alguna cosa.
Espero que no hi hagi moltes diferències entre ME i 98.

>  PD: Fa dies per aquí  es parlava de celebrar alguna cosa, que
> passa ja estem tots al clot o encara queda algun/a debianita amb
> sang
> sobrera a les venes ;)

Jo vaig arribar ahir al Clot, baixant d'un tren des de Girona, però no vaig
veure res d'especial a l'andana :-)

--
Atentament,

Eloi Notario.