On Wed, 12 Nov 2008 15:20:28 +0100, Jordi Funollet  wrote:
  p, li { white-space: pre-wrap; }

 Leopold Palomo-Avellaneda dixit:

 > Crec que va per aquí. No pots crear mai el home en el
client, ja que al

 > munstar-ho per nfs, el client no és root d'aquell directori
per defecte.
 Ara m'adono de que ho havia entès al revés. Al client
no vols fer-hi res, perque muntes la $HOME per NFS. I el directori amb
la $HOME està centralitzat al servidor NFS, que és la
mateixa màquina on hi corre el servidor LDAP, oi?
 Llavors no et cal el pam_mkhomedir per res; afegeix una línia
al teu script de creació d'usuaris que faci un 'mkdir' i
llestos. En el setup que descriu en Lluís hi ha uns
add_hook('post_entry_create'...) pel 'phpmyldapadmin' que fan
justament això.
 Divagant una mica, recordo que un conegut estava encantat amb la
feina que li estalviava el paquet 'smbldap-tools'. Pots fer-li una
ullada.

   Instal·lat, fa bona pinta, demà m'ho miro i si
algun dia tornem a quedar per sopar i et planto una morrejada als
morros ja en sabràs el motiu :D    Lo que ha penjat en
Lluís encara ho estic digerint ...   De moment el que he
començat a utilitzar és una utilitat de consola que es
diu  cpu  i que  ja m'estalvia alguna feina.    A banda continuo
pensant que el que jo vull ha de ser possible, tossut que és un
.   Vinga ...

Respondre per correu electrònic a