* hubble <hub...@flashmail.com>:

> I si sabeu d'alguna botiga (per bcn i voltants) que tingui
> un assortit extens de models, doncs tambe anirà be :)

La botiga d'Acer al carrer Sepúlveda té un bon assortiment
d'AcerOne a bon preu, el de 8 GB amb SSD costa 199€.

Personalment, m'havia plantejat de comprar-lo però al final
m'he decantat per un Dell Mini 9, amb ubuntu de sèrie, ja
que ara es poden personalitzar molt més (fins a 2 GB de
memòria, fins a 64 GB de disc SSD, colors, etc.), això
sí el model més bàsic és econòmic però molt bàsic i el
preu es dispara a mida que afegeixes coses.

--
Alex Muntada <al...@alexm.org>
http://alexm.org/