Hola David

El servei ldap ja el tinc operatiu i funcionant a la resta dels equips, de
fet els usuaris de l'escola, de 1r d'ESO a 2n de batxillerat es validen
sense problemes a un Moodle i un dokuwiki contra el directori, a banda
d'accedir als seus /home muntats per nfs, el que vull ara és que a mesura
que l'ús dels netbooks es faci més popular que la canalla pugui accedir a la
xarxa wifi amb les seves dades d'usuari.
Demà ho tornaré a provar instal·lant el chillispot i el freeradius sobre la
mateixa màquina que executa el servei ldap ... a veure.