Daniel dixit:
> Ara començo a entendre alguna cosa. Abans sí que hi havia un apt-get
> downgrade (surt pels fòrums) però ara ja no hi és. Si jo tenia algun paquet
> del sid, vol dir que ara deu haver quedat com a sid (o squeeze? No m'he
> aclarit mai amb les nomenclatures Debiàniques).

Home, si dius que tens instal·lats paquets de diferents versions, hauries de
saber de quines versions els has instal·lat. El sources.list el deus haver
modificat per alguna raó, no?

En tot cas, està explicat de sobres: http://www.debian.org/

Amb 'apt-show-versions' veuràs les versions de tots els paquets instal·lats.
Si algun és d'una versió superior a la 'lenny' t'apareixerà un "newer than
version in archive".

A veure quina pinta fa.