Gràcies! demà provaré aquesta solució, doncs des del col·legi de
farmacèutics m'han dit que no pensen obrir de moment la xarxa per
aquestes qüestions.
No sé si és legal o lícit el "segrestar" una xarxa pròpia per
implementar una cosa d'aquest tipus, què en penseu?

Ricard

El 6 / abril / 2009 08:58, Pere Nubiola Radigales
<pere.nubi...@gmail.com> ha escrit: