El Mon, 7 Sep 2009 17:12:36 +0200
hubble <hub...@telefonica.net> va dir:

> Hola,
>
> Vui posar-li un gps al eeepc per veure de jugar amb mapes i coses així.
>
> Com que he vist en vídeos del tangogps que el seu autor porta un gps per usb
> conectat al portatil, doncs us voldria preguntar, si algú fa servir cap
> d'aquests gadgets, de com està el tema de compatibilitats i coses d'aquestes.
> I si em recomaneu un doncs millor que millor.
>
> En resum, un petit feedback de la cosa per a un *novatu* del tema. També
> s'accepten links que expliquin coses interesant sobre el tema.
>
> salutacions

Moltes gracies.

Be, veig que aneu ben *calçats* amb els gps's aquests. Jo tristment em referia
a algo més *baratu*, sense pantalleta, doncs amb la poca vista que em queda els
planells aquests no crec que arrivi a veurel's.

Penso comprar-me aquest que sembla que funciona:
http://tienda.zonagps.com/comprar/152-gps-usb-serie/6750-gps-usb-dongle-globalsat-nd-100#top

i jugar amb ell amb els programets que trobi a la debian. Hi he trovat de mes
baratos per la web, però no m'asseguren la compatibilitat amb linux.

La meva intenció es trobar cartes nàutiques (no se si això serà possible) i
monitoritzar el rumb d'una embarcació desde la cabina de comandament. Si algú
ja fa coses d'aquestes s'accepten consells i experiències.

Suposo que al igual amb el temps acabo comprant-me algo més de l'estil que
porteu (amb pantalla i medidor de pressions baromètriques) però per començar a
veure que em dona debian crec que amb aquest baratet ja puc.

Gracies y salutacions.