Hi després no m'estranya que hi hagi gent, entre ells un servidor, que és
meravelli del poc transit de la llista, si és un espectacle :)

Fa unes setmanes estava amb un mix de testing i sid, via pinning i amb
APT::Default-Release "testing"; i ja vaig veure que hi havia garrotades, ara
estic a unstable ... i ho deixo així.

PD: Això de la turca sona interessant em sembla que a mi també m'aniria bé.

El 6 / desembre / 2009 20:04, Ricard Pradell <rpbs...@gmail.com> ha escrit: