On Thursday 10 December 2009 16:13:42 Carles Muñoz Gorriz wrote:
> El que pot passar és que al /etc/apt/sources.list tinguis lenny (que no
> funciona amb a=stable i sí amb n=lenny). Fent la prova i afegint
>   deb http://www.debian-multimedia.org lenny main

Aquí l'has clavat. Al `/etc/apt/apt.cond.d/10release` tenia:

   APT::Default-Release "stable";

i tot ha començat a comportar-se més raonablement ara que hi tinc:

   APT::Default-Release "lenny";

Però això és només mig problema. Poso això al 'preferences':

  Package: *
  Pin: release o=Unofficial Multimedia Packages,n=lenny
  Pin-Priority: 1

  Package: lame
  Pin: release o=Unofficial Multimedia Packages,n=lenny
  Pin-Priority: 999

i **tot** queda amb Pin-Priority=1 fins i tot el 'lame'. Mira que és tiquis-
miquis, el 'preferences'. He provat a canviar l'ordre; res.

> ¿Pot ser que tinguis alguna entrada malament al fitxer de preferències?
> Algun cop m'havia passat que no funcionava i al final era per coses que
> no estaven ben escrites i deixava de tractar les opcions del fitxer.

Si li poso una línia en blanc que no li agrada (verídic!) m'ho canta el apt-
get / apt-cache.