On Monday 11 January 2010 16:59:33 JManel Grifoll wrote:
> Hola a tots:
>
> Moltes gràcies per totes les indicacions.
>
> No vaig poder instal·lar el chkrootkit, tampoc anava la connexió a  xarxa,
> al final  vaig passar de tot, he formatar i no he esbrinat que va passar.
> He instal·lat el fail2safe i estic provant el nx.

Ben fet: reinstal·lar de zero és la única sortida segura quan no saps fins on
han arribat.

Pots fer una ullada a quins programes tens escoltant a la xarxa amb
'netstat -lt'. Assegura't de que la instal·lació no t'ha deixat engegat res
que no necessitis.

El programa 'bastille' és una bona manera de revisar la seguretat de la
màquina i és molt didàctic: t'explica què recomana i perquè ho recomana.

També et pot anar bé aquesta documentació de can Debian, per començar:

    http://www.debian.org/doc/manuals/securing-debian-howto/