On Monday 15 March 2010 15:38:06 Marc Olive wrote:

> Ho tinc així de forma provisional, un cop funcioni correctament podré
>  crear  vàries sub-xarxes, que és la idea.

Em sembla que amb això estàs "enganyant" al firewall. Li dius que té dues
interfícies, endollades a dues xarxes diferents, que després resulta que són
la mateixa.

Si li dones informacions incoherents difícilment farà la feina.

>  De fet el router adsl té un port
>  cap el switch general per donar servei i un altre cap el tallafocs,
>  lògicament el cable cap el switch el treuré així que pugui.

Cada port del firewall ha d'estar a una xarxa IP diferent. Això sols implica
reconfigurar un port del router i un del firewal, no hauria d'afectar la resta
de la xarxa. Per exemple,

    eth0 -> 192.168.2.0
    eth1 -> 192.168.1.0

No sé si el problema vé d'aquí, però per enrutar d'una xarxa a una altra cal
que hi hagin dues xarxes, i tu sols en tens una. :-)

> El problema és que tenim varis serveis externs funcionant que han de
>  seguir  fent-ho,

Me'n faig el càrrec.