Jo la uso (desktop) i diria que per un entorn de treball que no sigui crític, va força bé. estic fins als nassos dels paquets que una actualització et deixa parcialment inutilitzats, però mai ha sigut res fonamental...

Si no fos perquè s'està congelant, però, no la recomanaria (jo amb l'estabilització de la Squeeze passaré 2 equips a fer companyia al que fins ara era el meu estable en solitari, i, excepte causa de força major (demà m'arriba un Dell nou, ja vorem que es reconeix i que no) la meva idea és treballar sempre amb estable.

Pd.: una cosa que jo faig amb la Squeeze és que no faig les actualitzacions suggerides per defecte, sinó que, de tant en tant, les dels paquets que em sembla... Això ho faig perquè més d'una vegada se m'havia esconyat el que ja funcionava... Si, per exemple, em funciona el so, doncs no actualitzaré el pulseaudio si ho puc evitar (no fos cas...). Etc. Per això vull passar a estable, perquè això no és manera de funcionar...

Fins ara,

Joan Cervan

Al 07/09/10 22:08, En/na ferran juanos ha escrit:
¿ És aconsellable començar a instal.lar squeeze, creieu que és suficientment estable ?. ¿ Gnome o KDE ?, fa un any ho vaig intentar i KDE em va decebre força apart dels errors propis, normals aleshores de squeeze. M'interessa molt la vostra opinió ja que em sembla que hi ha força gent de la llista que fa servir squeeze.

Gràcies a tothom.

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des
del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi