Potser requereix ( encara que no faci res ) que indiquis a quins nivells
s'executa per defecte.

# Default-Start: 2 5

Suposo que amb update-rc.d et dirà el mateix

ns:~# update-rc.d --help
usage: update-rc.d [-n] [-f] <basename> remove
       update-rc.d [-n] <basename> defaults [NN | SS KK]
       update-rc.d [-n] <basename> start|stop NN runlvl [runlvl] [...] .
       update-rc.d [-n] <basename> disable|enable [S|2|3|4|5]
        -n: not really
        -f: force

The disable|enable API is not stable and might change in the future.

El 17 de març de 2011 16:59, GRiera <gri...@gmail.com> ha escrit: