Hola Xavi, re-benvingut,

El 'ps' que envies és d'un "reboot" a mig fer. Està aturant tots els processos i desmuntant totes les unitats, però s'ha quedat encallat en algun punt.

No he jugat mai amb ocfs2 + iscsi, però és el primer que comprovaria. Em jugo la meva dosi de cafeïna a que no aconsegueix desmuntar els sistemes de fitxers remots, i no acaba de tombar el sistema per no arriscar-se a corrompre'ls.

Segur que si entres i fas un 'umount' / 'umount -f' / 'umount -l' no et farà cas. Has de buscar la raó per la qual ha perdut accés als sistemes de fitxers de la iSCSI. Si pots recuperar la connexió, oli en un llum.

Si no ho aconseguís, jo aturaria a mà tots els daemons, per estar raonablement segur de que res està escrivint. I quan no pogués aturar res més, estiraria l'endoll de la màquina i apretaria molt fort el culet. Però abans de seguir aquest tractament, demana opinió a un altre metge.