Hola Daniel

Has provat amb el /etc/X11/xorg.conf que et genera nvidia-xconfig ?

ns:~# aptitude show nvidia-xconfig
Paquet: nvidia-xconfig
Estat: no instal·lat
Versió: 195.36.31-1
Prioritat: extra
Secció: contrib/x11
Mantenidor: Debian NVIDIA Maintainers <
pkg-nvidia-de...@lists.alioth.debian.org>
Mida descomprimit: 221 k
Depèn: pkg-config, libc6 (>= 2.7)
Recomana: nvidia-glx | nvidia-glx-legacy-173xx | nvidia-glx-legacy-96xx |
          nvidia-glx-legacy-71xx
Descripció: X configuration tool for non-free NVIDIA drivers
 The nvidia-xconfig program helps with manipulation of X configuration
files,
 primarily for systems that use the non-free drivers provided by NVIDIA.  It
 automatically changes the configuration to use the NVIDIA driver and can
add
 additional options given on the command line.
Homepage: ftp://download.nvidia.com/XFree86/nvidia-settings/

Amb Squeeze no t'ho puc confirmar però amb testing genera un xorg.conf amb
el mapa de teclat correcte.

El 13 de juny de 2011 17:01, Daniel Elias <daniel.el...@gigamail.cat> ha
escrit:

Respondre per correu electrònic a