On 07/23/2011 08:36 PM, Arnau Bosch wrote:
Hola,

M'he instal·lat la distribució debian per provar que tal funciona i m'he
trobat que no em funcionen un cascos usb,
> [...]
Un altre problema que he tingut de passar de ubuntu a debian ha sigut
que no tenia el libreoffice,
> [...]

Un truc personal per aconseguir ajuda més fàcilment: quan tinc uns quants problemes els envio a la llista per separat; un mail, un tema.

Així els ganduls amb dèficit d'atenció (com jo) que em podrien ajudar sols amb un dels problemes no es despisten llegint informacions barrejades.