Aquesta conversa ja l'he viscuda, quan el pas del kde3.5 a les sèries 4.* i
molt abans del kde 1.* al 2 i narinant ...
La veritat és que per treballar, amb la consola un podria fer-ne prou però
ens malacostumem i tot i buscar la simplicitat ( vegis les migracions a
XFCE4 ---> LXDE ---> ICEWM; FLUXBOX, etc ... ) acabem pecant i ens adaptem
a treballar amb el nou escriptori, aquest cop em sembla que m'instal·laré
una Squeeze virtualitzada i fins que no aprengui a mourem amb agilitat al
nou escriptori no faré un full-upgrade ;-)

Per cert, algú sap com instal·lar una Debian a un e-Cafè
<http://www.ecafe.hercules.com/>?

El 9 de novembre de 2011 17:47, Pere Nubiola Radigales

> arbitràries cada vegada que canvio de escriptori.
> El gran avantatge del escriptori gràfic es el us del ratolí. Per recordar
> comandes es molt mes còmode el terminal.
>
> Pere Nubiola Radigales
> Telf: +34 656316974
> e-mail: p...@nubiola.cat
>            pnubi...@fsfe.org