mira que tinguis ben configurat el dns doriath.dlinkddns.com

host doriath.dlinkddns.com
doriath.dlinkddns.com has address 83.57.229.113

si vas a http://checkip.dyndns.com/ et surt la mateixa IP?

si esta bé deu ser la configuració del router, no tindràs pas ONO? el
router que m'han posat (hitron cde 30364) no deixa redirigir el port 22 i
haig de fer-ne servir un altre