Hola a tothom,

soc nou a la llista.

em dic Àlex, soc profe d'informàtica, i faig servir Debian des del 2000
(però a estones molt llargues també he fet servir Ubuntu).

Ara a casa tic Debian testing, als amics els instal.lo Debian estable, i a
la feina treballo amb Ubuntu. Mai he tocat la Debian inestable.

No soc cap expert de Debian. Espero poder contribuir una mica a la llista
i també aprendre de vosaltres.

M'han dit que d'aquí pocs dies a la FOSDEM europea a Bèlgica hi ha barra
lliure de bona cervessa. Si ens atrevim a fer una mini FOSDEM catalana o
una trobadeta per Barcelona, jo puc aportar un barril de cervessa artesana
que fan amics meus, per no ser menys que els de Bèlgica.

Salut, i ens llegim