Hola,

Estic fent trasllat de casa meva i aprofito per fer una mica de neteja... Amb el temps he acumulat un parell de routers vells, de Telefònica, i us volia demanar si es poden fer servir per alguna cosa pràctica, o ja els puc llençar... (si a algú li poden fer un servei per alguna cosa que m'ho digui...).

Pd.: també tinc 2 unitats Iomega Zip de 100Mb, que ja casi que ni pregunto...

--

Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des
del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi