A veure ... jo me'l vaig comprar l'any 2000 aproximadament, si no recordo
malament ... en aquell moment, un 1500mhz era un pepino (si no recordo
malament)
Em va costar 1000€ ...
(no hi havia crisi i no mirava tant la pela ... ara no ho faria ni fart de
vi pagar 1000€ per un portàtil)

El 4 de desembre de 2012 20:44, Pedro <pederi...@gmail.com> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a