Al 05/12/12 22:24, En/na Peplluis ha escrit:
> Hola,
>
> Avui dia, pel que jo en se, Linux corre a qualsevol portàtil.
> Si és un afer de diners la gent de Dell els serveix sense SO i
> t'estalvies la llicència.
> Només cal trucar a un agent enlloc de  fer la compra per internet i t'ho
> arreglen de seguida, ara que
> també els pots demanat amb Ubuntu -en sembla-.

Bones,

M'agradaria molt que fos com ho pintes, tot i la millora substancial en
els últims 5-10 anys, però jo encara no em jugaria els diners a comprar
cap màquina sense tenir molt clar quin ferro porta abans. I Dell ven
molt de fum, però d'oferta real amb Linux, ben poca cosa. Ni ho agafa,
ni gosa deixar-ho. Fan servir el sistema puta-ramoneta... xD

Salut.