El dt 18 de 06 de 2013 a les 01:01 +0200, en/na Blackhold va escriure:
> bones,
> em trobo que de tan en quan se'm desconnecta la wifi (aprox 1 cop cada
> hora o cada 2 hores), abans amb debian 6 no em passava i no he
> realitzat canvis a la xarxa de casa (a altres ordinadors no els
> passa).
>
> l'estrany és que es desconnecta i al cap d'una estona es torna a
> connectar ell solet :(

El primer que faria és veure si amb el kernel 3.9 et passa. El que hi ha
a unstable et servirà, tot i que hauràs d'actualitzar initramfs-tools i
firmware-linux i firmware-iwlwifi a més del kernel.

Si està arreglat a 3.9, aleshores posaria un bug a la BTS amb tota la
info que has donat per aquí, dient sobre tot que amb 2.6.32 et funciona
i amb 3.9 tb. Sort!

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jo...@sindominio.net     jo...@debian.org     http://www.sindominio.net/