A 2013-11-18 15:22, a...@probeta.net escrigué:
A 2013-11-18 14:20, Josep Sanchez escrigué:

Al 18/11/13 14:07, En/na a...@probeta.net ha escrit:
Benvolguts/des

Aquí va un dubte de principiant ...

Treballo amb Debian Testing, que avui ha actualitzat el panell
d'aplicacions de Gnome 3.4 a Gnome 3.8. Amargament comprovo que
quan vull accedir a totes les aplicacions ja no les classifica per
categories, sino que apareixen totes barrejades (-motiu pel que ja
fa dos anys vaig llençar Ubuntu+Unity a les escombraries i mai he
tornat-)

Sabeu si hi ha alguna combinació de tecles o manera per a que
mostri les aplicacions per categories?

De moment m'he passejat per totes les opcions de configuració, i
pel Gnome-Tweak_tool i no ho he trobat. Només encetant la sessió
en Gnome-fallback amb l'estètica de Gnome 2 puc tenir de nou les
aplicacions classificades.

Aquí ho expliquen:

http://www.gauthampdas.com/blog/tech/linux/enabling-categories-in-gnome-3-8-shell-application-menu

Salut.

Moltes gràcies,

també he trobat que al nou gnome-tweak-tool de la versió 3.8, a
l'apartat "extensions de la shell", l'opció "applications menú" permet
activar un menú d'aplicacions a la cantonada superior esquerra, a lo
gnome 2.x o gnome-fallback

Salut

    Àlex

Oblidava dir que és una extensió de la shell que primer s'ha de descarregar de https://extensions.gnome.org/extension/6/applications-menu/ o bé instal.lar amb el paquet debian "gnome-shell-extensions"

Per cert, de l'article d'habilitar les categories a Gnome 3.8 m'ha xocat això:

"The ultimate aim is to provide a custom grouping facility for the user to group applications together, instead of gnome-developers or the application-developers decide which exactly is the category of the application. But the customisation options are missing in GNOME 3.8 and is expected only in GNOME 3.10"

Sembla que a Gnome passin olimpicament del que diguin desenvolupadors i empaquetadors d'on ha d'anar la seva aplicació, a més d'afegir una característica a mitges, ja que l'eina per classificar aplicacions només estarà disponible a partir de les seguents version.