Hola,

Gràcies per compartir.

És que... si no guardés les contrasenyes en pla, com les desencriptava per
usar-les en les connexions de forma automàtica?

Com que el "món extern" (wifis WEP/WPA) normalment va amb clau plana
(llevat de configuracions amb claus privades/públiques i tal), en algun
lloc cal desar les contrasenyes.

Malgrat tot, efectivament, podrien desar-les a un anell de claus (d'aquells
que només entres una contrasenya per a tot).

Bon any!
Josep