A 2014-02-04 22:17, Ernest Adrogué escrigué:

2014-02- 4, 18:46 (+0100); a...@probeta.net escriu:
Solució 2) potser descarregar els paquets equivalents de la web de
Debian, instal.lar-los, i llavors em deixi desinstal.lar els altres
sense problemes de dependències? no sembla que hagi de funcionar

Això. Baixa't els paquets i instal·la'ls amb el dpkg, i desinstal·la els de debian-multimedia (també amb el dpkg). És pesat, perquè has d'anar mirant els errors que et diu, i anar baixant els paquets de necessites. Però és
més ràpid que re-instal·lar Debian.

L'altra manera és desinstal·lar els paquets primer (amb l'opció --force) i
després dpkg --clear-avail && apt-get update && apt-get dist-upgrade.

Gràcies Ernest.

Els he descarregat de la web de Debian i els he instal.lat amb dpkg sense desinstal.lar els anteriors. Els anteriors han desaparescut. Tot perfecte. Em queda el dubte de si quan s'actualitzin els paquets al repositori de testing potser no me'ls actualitzarà si els he instal.lat a ma.

Àlex