El 21/08/14 12:55, Quim Gil ha escrit:
Tinc un teclat internacional al qual li estic intentant afegir el punt
volat per a fer a escriure correctament la "eŀla" geminada. Resulta que
International-DeadKeys inclou "ŀ" en un sol caracter, però aquest ús no
és el recomanat. Total, que aconsegueixo que xmodmap faci el que vull,
però no aconsegueixo que la meva modificació local sigui carregada quan
inicio sessió. Detalls:

http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=6&t=116869

Pots provar amb la tecla de composició, a /etc/default/keyboard afegeixes XKBOPTIONS="compose:rwin" i llavors perquè el servidor X reconfiguri el teclat amb els nous paràmetres

udevadm trigger --subsystem-match=input --action=change

El punt volat és Compose . - (de forma seqüencial) en aquest cas Compose és la tecla "Windows" de la dreta.

La segona pregunta és molt més senzilla, tant que em fa una mica de
vergonya preguntar-la. Vaig amb Debian testing i GNOME, i a "Region &
Language" no trobo una opció per afegir llenguatges suportats. Tampoc no
trobo un paquet tipus "Language support for Catalan", del qual pengin
totes les dependències. Existeix i no el trobo, o haig d'anar instaŀlant
paquets de localització un a un?

No hi ha gaires paquets de localització, em sembla que només en tenen el Mozilla, LibreOffice i algun altre, i myspell-ca que és el corrector ortogràfic. Els altres paquets si tenen localització ja s'activa sola si tens el local configurat en ca_Es.