Mercès per la informació. Semblen tenir raó els que diuen que trenca la
filosofia UNIX de "un programa que fa una sola cosa, i la fa bé". Però no
obriré flames sobre això, doncs per internet ja n'he vist uns quants.
Espero també que imperi el sentit comú i la filosofia de no imposar res que
sempre ha caracteritzat al software lliure en general i a Debian en
particular. Tornaré de moment a lo bo i conegut.

Salut i Bones Festes

El dia 7 desembre de 2014, 23:23, Ernest Adrogué <nfdi...@gmail.com> ha
escrit: