A les versions actuals de Debian i derivats el X-Finestres autodetecta
tots els paràmetres i necessitats gràfiques i de forma predeterminada
prescindeix del fitxer /etc/X11/xorg.conf

Això vol dir que, arrencant amb Live-CD, no trobaràs un fitxer
configurat automàticament. Si arrenques exitosament el mode gràfic (amb
Live-CD o sense) pots desar els paràmetres expressament en un nou
xorg.conf amb una instrucció d'aquest estil:
sudo Xorg :1 -configure

De tota manera, si el controlador d'un Live-CD no és el mateix que té el
sistema de destinació, no és segur que aquest xorg.conf de nova creació
funcioni amb èxit; podria ser que el Live-CD portés un «nouveau» versió
2.4 i el sistema de destinació tingui una 2.0 que no dóna tant bon resultat.

El 16/06/15 a les 21:05, Àlex ha escrit: