El 23/08/15 a les 19:16, Narcis Garcia ha escrit:
> Una única llista està bé, degut al ritme de cartes.
> A alguns ens ajuda que l'assumpte porti un prefix com [deb-cat] o [duc]
> o el què sigui.
>
> D'altra banda, proposo una trobada pel diumenge 1 de novembre a Girona.
> Aviat especificaria el local.

Creus que hi hauria possibilitat de rebre algun tipus de suport
institucional com a acte de festa major? Si s'inclogués al programa de
festes de Sant Narcís, no només seria una trobada sinó també un acte
d'"evangelització" per fer conèixer Debian i programari lliure :-)

Jo podria arribar a parlar amb dos regidors que conec personalment, de
partits i cercles de coneixença diferents.

Respondre per correu electrònic a