Doncs em penso que la teva descàrrega d'aquest en concret ha ajudat a
que el meu s'acabi de descarregar [gràcies].
Saps si hi ha altres Trackers utilitzables apart del bttracker.debian.org ?
Ja només em falten aquests:

debian-7.9.0-i386-CD-2.iso.torrent
debian-live-7.9.0-i386-standard.iso.torrent
debian-7.9.0-armhf-DVD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-armel-DVD-1.iso.torrent

Els fitxers de Debian 7.9 són tant recents com els de Debian 8.2 , de
fet els van publicar el mateix dia. L'any passat vaig pensar el mateix
de la «neteja» de torrents antics quan descarregava Debians 6, 5, etc.,
però ara el què no m'explico és que això passi amb fitxers des del
moment en què es publiquen.

El 02/10/15 a les 00:23, Alex Muntada ha escrit:

Respondre per correu electrònic a