Per cert, sabeu a on es dinarà? Jo probablement només podré venir a
dinar (si no agafo el tren i em decideixo amb la moto/cotxe) i a la
volta de la tarda...

Pd.: si un parell dels que us quedeu per la tarda em poguéssiu passar
els telfs. mòbils, us ho agrairia, i em donaria la tranquil·litat de no
quedar-me penjat :-)

Fins ara,

Joan

El Thu, 19 Nov 2015 16:51:11 +0100